Handelsbetingelser
Handelsbetingelser hos larsun rengøring
Generelle oplysninger
Larsun Rengøring og Service
Telefon: 60 888 115
CVR: 42953962
E-mail: info@larsun.dk
Web: www.larsun.dk
Priser
Hos larsun Rengøring & Service tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke.
Betaling
betaling skal falde inden vi forlader din adresse enten vha. kontanter eller via MobilePay. eller via betalingslink med kreditkort Alternativt betales der for ydelsen på forhånd via bankoverførsel.
Effektiv arbejdstid
vi fakturere kun for den brugte arbejdstid på stedet dvs. du betaler ikke for vores transport til og fra din adresse..
Fortrydelsesret
Fortrydelsesretten gælder ikke ved udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anderkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er påbegyndt.
Aflysning af rengøringsaftale
Du kan til enhver tid aflyse, selv når vi står uden for din dør og banker på har du ret til at aflyse (aftalen) det er vores service til dig. Helt uden binding
Rengøring hos private kunder på helligdage
Vi gør også rent for privatkunder på helligdage. og efter nrmal arbejdstid. så er du typen der gerne vil være hjemme når vi gør rent, så kan du anmode om vi kommer i weekenden eller når du har fri/tid. Unden meromkostning for dig.
Klagemuligheder
Hvis kunden ønsker at klage over en udført rengøring, skal dette ske skriftligt og hurtigst muligt til sun@larsun.dk vedhæftet billeddokumentation. Hvis kunden klager senere end 24 timer efter, at kundens assistent har forladt matriklen, bortfalder kundens reklamationsret.
Ved. evt. fejl og mangler efter en rengøring kan kunden bede om at få rettet op hurtigst muligt. Vi giver derfor som udgangspunkt ikke afslag i prisen. Ved enkeltstående opgaver som f.eks. flytterengøring og hovedrengøring, skal kunden godkende arbejdet inden assistenten forlader arbejdsstedet. Skulle der være fejl eller mangler, så retter assistenten op med det samme. Når kunden har godkendt, kan der ikke senere klages over fejl og mangler i rengøringen.

Table of Contents